Tuesday, January 20, 2009

:: PENSYARAH.... ::

Mmm.... lamanya saya tak mencoret apa2 di dalam istana hati saya ni...

TERUJA adalah satu perkataan yang ingin aku gambarkan ketika aku mendapat tawaran ini....SERONOK adalah perasaan yang ingin aku gambarkan ketika ini...(semasa sedang menulis post ini)...

TERUJA - cita2ku dari kecil tercapai....
SERONOK - berjumpa dan berkongsi pengalaman dan ilmu yang tak banyak ada di dada ini...untuk semua anak bangsaku yang mengenali diri ini...

Kini hampir sebulan aku bergelar Pensyarah...yang memang menjadi idaman kalbu....yang menjadi mimpiku dari berumur 13tahun lagi.... Semua orang tertanya2 kenapa aku nk sangat jadi pensyarah ni???

Entahla kan....yang penting aku PERCAYA dalam hidup yang serba singkat ini lakukan apa sahaja yang anda inginkan di dalam hidup ini asalkan anda BAHAGIA dan rasa SELESA dengan perkara itu...asalkan TIDAK MENGGUGAT dan MENZALIMI diri sendiri dan orang lain...kerana saya YAKIN apa sahaja yang kita buat, kalau kita GUMBIRA MESTI kita akan buat sehabis BAIK...kan??

Kla...saya nk citer pasal trip saya ke Penang baru-baru ini...tapi next post la ek... Pupye...

No comments: