Wednesday, July 2, 2008

:: SEPI vs Ayat-ayat Cinta? ::

Beberapa hari lepas seorang rakan menghubungi saya.
"Rabia... dh tengok cerita Ayat2 Cinta??, BEST sangat...Cinta Agung... Cinta Islam..Mmm... mungkin tak ramai isteri yang sanggup buat macam dalam cerita tuh..."

Saya hanya terdiam mendengar celoteh rakan yang teruja menceritakan tentang filem yang baru ditontonnya beberapa hari yang lepas di Mid Valley, KL. Penceritaannya menarik perhatian saya untuk menonton filem itu (yang saya tahu asal ceritanya digarap dari sebuah Novel dengan tajuk yang sama). Tetapi mungkin tarikan FILEM MELAYU lebih menarik naluri dan keinginan saya. Apabila saya ingin membeli tiket.. Lalu akhirnya saya dan seorang lagi teman membuat keputusan membeli tiket menonoton
"SEPI"... Di akhir tapak saya apabila keluar dari panggung...satu ayat yang paling selesa lahir dari hati saya.."Mmm..Bestnye,menarik.. mungkin lagi bagus dari Ayat2 Cinta.." Tapi, entahla...itu mungkin hanya pendapat peribadi saya...Dan saya bertekad untuk menonton Filem Ayat-ayat Cinta pula nanti...

Lalu dikelapangan ini saya melayari web di kedua-dua Website Filem ini. (http://www.sepithemovie.com/ http://www.ayatayatcintathemovie.com/) TERIMA KASIH...

Bukan berniat membuat perbezaan...cuma hanya ingin berkongsi rasa...





1 comment:

b®e4kE®84 said...
This comment has been removed by a blog administrator.